Recenze na Čarodějnický koncert Mariána Vojtka a jeho hostů

27. května 2012 v 16:25 | Katy

Konečně jsem se dokopala napsat recenzi na Čarodějnický koncert Mariana Vojtka.
Už od ledna jsem měla doma lístky na jeden nejlepší koncert tohoto roku.Tenkrát v lednu jsem si říkala och bože to bude doba něž bude ten den D.Jenže než jsem se otočila a už to byl 30 duben.Celý ten den se vlekl hned ráno jsem z Týnou a Šárkou pekli lístkové hvězdičky na raut po koncertě a slunili jsme se na terase no a to toho se těšili na večer.Nějak kolem čtvrté jsme se začali zkrášlovat a razili jsem na autobus.Ještě před koncertem jsme měli před divadlem Hibernia sraz z Vaškem a šli jsme s ním a jeho mamkou si sednout do Mc kavárny na ledové kafe a čokoládu a pokecali jsme si.Prostě byla sranda.To už ten náš zatím přítel čas utíkal rychle a už okolo půl sedmé jsem se přemístili do divadla Hybernia,kde se měl odehrát koncert.
S úderem sedmé hodiny se ozval hledištěm potlesk a na jevišti se oběvil hlavní aktér večera.Koncert byl velice povedený velice překvapil,už tím že nezpíval své písničky z CD ani muzikálové melodie.Tentokrát sáhl po písničkách zahraničních umělců.Ten večer zazněly skladby:Otčenáš z Bídníků,Déšť mi tenkrát smáčel tvář,Feel od Robbieho Williamse I will love you, always od Bon Jovi, Living on My Own od Freddie Mercury, Can you feel the love tonight od Eltona Johna,...No a mnoho dalších krásných skladem at už Rockové nebo popové.
Jako první host večera byla neodmyslitelná Monika Absolonová.Z tou si dal Marián duet Chci žít tvou láskou.No a nakonec nám jí nechal na dvě písničky.No a samozřejmě měla zase nezapomenutelné hlášky.Třeba nám popřála krásný den všech čarodějnic atd.
Druhá půlka začala již zmiňovanou Modlitbou z legendárních Bídníků.No a pak začal takový chaos,jelikož Marián zapomněl v šatně noty a texty.Tak jsme všichni čekali než inspice ty zapomenuté texty donese.Když se texty donesly,tak se pokračovalo v pohodě.Jo jenže to byla jen jedna písnička,i když měl ostatní texty zjistil,že tam nemá ty písničky co má zpívat.Tak nějak to polepil půjčeními texty od sborů.No prostě sranda.
Jako další host byl Tomáš Savka.S ním si Marián a Jiří Škorpík zazpívaly trčet české verze Un-break my heart.No a nakonec si střihli Marián a Tomáš duet nezapomenutelný hit od Queen I Want To Break Free.To by nebyl Marián aby kvůli němu nemuseli hudebníci dlouho hrát předehru než si Mistr obstaral náhradní text,který mu donesl Tom se zákulisí.Zkrátka a dobře.Byla to velká sranda.
Když Tom dozpíval ještě Maestro zazpíval pár pecek a koncert ukončil tradičně,dneska v novém aranžmá historickou muzikálovou písničku To je ta chvíle.Dnes již j legendárního muzikálu Jekyll a Hyde.Plus jednu zahraniční teď si nevzpomenu jakou.
Nakonec po dlouhém standink ovation jsme se přesunuli do vestibulu,kde se konal nezapomenutelný raut z diskotékou.Nakonec jsme si to všichni užili a pařili jsme do pozdních večerních hodin.Zkrátka byla skvělá nálada.K půlnoci na konci diskotéky za námi přišla Monika Absolonová a vzala DJ mikrofón a zeptala se nás jestli chceme ještě slyšet nějakou písničku v jejím podání.Všichni jsme souhlasili,tak si odskočila do šatny pro CD z podkladami a zazpívala nám Asi asi.Jelikož na rautu byla i Libuška Vojtková,tak začala tančit,to ale už se mezi ně vmíchal Marián a začal tančit podle Libušky to byl pro mě jeden z nezapomenutelných zážitků večera.Kdo to neviděl přišel o hodně.
Ale musím uznat že to byla velice vydařená akce,na které jsem potkala hodně nových známých a hlavně jsem se potkala z lidmi,který jsem dlouho neviděla.Jsem za tu akci ráda.Domu jsme se vrátili až v brzkých ranních hodinách.Všechny jsem byli plný dojmů a zážitků z povedeného koncertu a aji z nezapomenutelného rautu.Teď stačí říct děkuji za to že Znám tak úžasného zpěváka jaký je právě Marián Vojtko a chci poděkovat taky všem lidem kteří pomáhali tenhle koncert chystat.Vážně před vámi smekám.Doufám že si to za rok zase tak krásně zopakujeme

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.