Recenze Hamlet 24.3

28. března 2012 v 15:11 | Katy |  Recenze představení
V Sobotu jsem poprvé navštívila Rock Operu Hamlet.Na to že jsem měla nastudovanou původní verzi a věděla jsem do čeho asi jdu,tak jsem byla překvapena že je toto dílo přeházené a prakticky nezůstal kámen na kaměni.Ale musím říct že mě velice překvapilo.No co dotat je to velice ritmický muzikál a dokonce můsím říct žě mě dokonce i někteří umělci docela mile překvapily.A teď už k samotné recenzi umělců.

Hamlet:Václav Noid Bárta - Musím uznat že pokaždé kdež Noid vyšel na pódium a spustil svým rokerským hlasem měla jsem Husinu naprosto všude.Vážne dokonalí hlas do takového rockového díla.Zde předvedl že dokáže jak zpívat tak i zaujmout diváke vtipem a dokonce i tanečními ktreacemi.Nejvíc pobavil v části z písničkou kdo je blázen a kdo cvok?,kdy na konci písničky kde se vzal Noid a Začal jak blbec zpívat kdo je blazen a kdo cvok?No prostě paráda nemůžu mu nic vytíkat. 10/10
Ofélie:Eliška Bučková - Po pravdě jsem měla z trach jak bude zpívat.Přece jenom nějaká Miss co ta může umět zpívat.Ale musím říst že mě překvapila.Sice ještě ve výškách si není moc jistá,ale pevně veřím že se vypracuje a vychitá mouchy co tam ještě sem tam jsou.Možná by mohla být jistější v herectvý,ale to chce taky čas.Navíc musím vyzdvihnout Elišku že na výbornou zahrála zblázdněnou Ofélii a v zápětí i její sebevraždu. 9/10
Král Claudius:Josef Vojtek - Konečně jsem měla možnost vidět rockera v akci.Musím říct že tato role Pepovi sedí ze v šeh jeho dosavadních rolí nejlépe.Jako bratrovrah a následně král byl povedený.Jeho rockerský hlas se tu hodil víc než třeba do takové Kleopatry nebo jiného díla.taky mu nic nevyčítám.Jeho herecké části taky velmi povedené.Konečně tady vyniká jeho hlas a co v něm všechno má. 10/10
Královna Gertuda:Leona Machálková - Další velké překvapení tohoto představení.Musím uznat že po předchozích zkušenostech z Machálkovou jsem nebyla nějak odvařená když jsem zjistila že nám má hrát.Ale co t tak malí roli předvedla mi ani nevadilo.Jen sem tam by namusela dělat takový výšky až jí to někdy přeskočilo.Jinak taky dobře zahraná role,ale stále tomu chybí život zdá se mi to jednotvárné 8/10
Polonius:Martin Pošta - Martin tak trochu zklamal.Dělal tam spíše ze sebe šaška ale co asi to měl v popisu role prostě nevím.Nejak mě nezaujal.Jako zpěv je stále na urovni,ale jeho taneční kreace sem tam hraničilo už z trapností.7/10
Laertes:Ladislav Korbel - Zajimavý hlas který ma lehký nádech rockera.Jen škoda že tam má tak málo prostoru.Nejvíce se mi s ním líbí scénka jak šermuje z Hamletem.Jinak si myslím že nic špatného jsem na něm nezpozorovala. 9/10
Hrobník Principál:Tomáš Trapl - Daší role tentokrát dvoj role,která je Tomovi ušitá přímo na tělo.Zase perlil i v tak malém prostoru co tam má dává do toho opravdu všechno.Jak do role principála,tak do role bláznivého hrobníka trerý tam má úžasně ujetý dialog z Hamletem.No prostě nemá chybu.Dokonce všechny dokáže pobavit svým groteskním tancem z Hamletem a jeho společníkem.Vážně na to kolik mu je let perlí stále dobře.Jen tak Dál. 10/10
Horácio:Jan Tenkrát - Konečně ano koně.Konečně se Jan dočkal vetší pěvecké role a ukázil že zpívat opravdu umí.Narozdíl do Kata Mydláře,kde není nic poznat z jeho hlase.Je Role Horacia úplně jiná.Konečně jde taky slyšet jakou má Honza barvo hlasu.Tady to toho zpěvu dává opravdu všechno porádně se do toho přel.Dokonce i jeho taneční kreace jsou taky na jedničku.10/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.